12. elokuuta 2017

Back to school || DIY


Heippa! 
Koulut on taas alkamassa ja toisilla ne on jo alkanut. Meillä alkaa vasta ensi tiistaina (15. päivä). 
Muutamana vuonna mulla on ollut jo tapana koristella kouluvihkoja ite ja nyt mä oon taas tehny niitä muutaman. 


Lehdistä on aina kiva leikellä erilaisia kuvia ja liimata ne vihkon kanteen joko niin, että ne peittää sen kokonaan tai sitten vaan erikseen muutama kuva. Tässä mä jätin molemmille reunoille vähän tyhjää ja tonne taitto puolelle väritin vielä tollasen mustan raidan. 


Vihkoja on myös tosi kiva piirtää ihan alusta asti ite. Jotkut ehkä tietää, että ma rakastan Nalle Puhia ja päätinkin sitten koristella kaksi vihkoa Nalle Puh aiheisilla kuvilla ja etsin vielä netistä kaksi lainausta ja kirjoitin ne tuohon yläpuolelle. 



Tätä en ole koristellut alusta asti itse vaan tein tuohon pelkästään tuollaisen nimi lapun. Siinä oli kyllä valmiina ruutu, mutta en tykännyt siinä olevista viivoista, joten tein päälle uuden ja vähän reunustin sitä. 

Ekassa jaksossa mulla, ei ole kuin 6 kurssia ja kaikkiin en edes tarvitse vihkoa, joten siksi näitäkin on vain muutama. Matikan vihkona käytän vieläkin samaa kansiota, jonka koristelin viime vuonna. Sen postauksen löydät tästä


Kotona on ihan kiva olla koulukirjojen vieressä myös lukujärjestys, jotta on sitten helppo pakata kirjat mukaan. Tänä vuonna se näyttää tältä. Tosin tämä on vasta ensimmäiseen jaksoon ja seuraavien jaksojen lukujärjestykset teen vasta kun tiedän, etten enää muuta niitä.

Hyvä vinkki muillekkin, jotka tekevät itse lukujärjestyksen. Värittäkää kaikki saman aineen tunnit samalla värillä. Tällein näkee helpoiten, minä päivinä on mitäkin.


Tälläisiä olen saanut tehtyä. Joku päivä tulee vielä toinen Back to school -aiheinen postaus.
Millon teillä alkaa koulu? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista!

Muistathan kuitenkin, että minulla on lupa poistaa kaikki kommentit, jotka eivät sisällä asiallista kielenkäyttöä tai ovat muuten asiattomia. Kritiikki on kuitenkin sallittua.